تعمیر ups

تعمیر یو پی اس

تعمیر ups

تعمیر یو پی اس

تعمیر یو پی اس و افزایش کار آیی با رام سیستم

تعمیر یو پی اس و افزایش کار آیی، برای تعمیر یو پی اس ابتدا باید بدانید چطور قطعات الکترونیک را آزمایش و اندازه گیری کنید .در تعمیر یو پی اس حتی اگر بتوانید مدار معیوب دستگاه یو پی اس را تشخیص دهید ، اگر ندانید چطور قطعات الکترونیک ساده یو پی اس را بررسی و آزمایش کنید پس به نتیجه ای نیز نخواهید رسید و نمی توانید تعمیر یو پی اس را انجام دهید.

اگر در بررسی قطعات الکترونیک میخواهید حرفه ای شوید لطفا کتاب آزمایش قطعات الکترونیک را تهیه کنید . فرض کنید تشخیص داده ایدکه بخش شارژر دستگاه یو پی اس دچار مشکل شده و باید تعمیر یو پی اس انجام شود, اما چون در آزمایش قطعات الکترونیک ، یا حتی ولتاژگیری ضعیف هستید احتمال تعمیر یو پی اس توسط شما زیاد نخواهد بود.

مهم نیست چه نوع دستگاه الکترونیکی را تعمیر میکنید ، حتی اگر تعمیر یو پی اس باشد,این کار همیشه با عبارت “این دستگاه الکترونیک چگونه کار میکند” شروع خواهد شد. اگر ندانید دستگاه یو پی اس چطور کار میکند ، به ضرر شما است و ممکن است قادر به تعمیر یو پی اسنباشید.

مطلب مرتبط : یو پی اس چیست ؟

برای تعمیر یو پی اس میتوانید به راحتی با تیم رام سیستم در ارتباط باشید تا بهترین تعمیرات یو پی اس را به شما عزیزان ارائه کنند. رام سیستم در زمینه ی تعمیر یو پی اس به صورت حرفه ای فعالیت موفقی دارد که میتوانید با خیال راحت از هر نظری با آن ها در تماس باشید.

بیشتر بخوانید : علت بوق ممتد یو پی اس ، تعمیر یو پی اس کاملا تضمینی ، تعمیر یو پی اس فوری و تضمینی

تعمیر یو پی اس باید توسط چه کسانی باشد ؟

یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه است که بین برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار دارد که بعد از مدتی به علت نوسانات برق دچار خرابی میشود .

در هنگام خرابی یو پی اس نباید دستگاه یو پی اس خود را دور بیندازید باید آنرا به یک شرکت تعمیر یو پی اس مطمئن برای تعمیر برد که در این میان با سابقه طولانی رام سیستم بهترین گزینه برایتعمیر یو پی اس شما می باشد .

یو پی اس یک دستگاه بسیار حساس است پس ضروری است تعمیر یو پی اس توسط افرادی انجام گیرد که دارای مهارت کافی در این زمینه باشد .

 

راههای تماس با گروه فنی و مهندسی تعمیر یو پی اس رام سیستم برای سهولت ارتباط با شما عزیزان در ادامه درج شده است .

تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) توسط متخصصان خبره در این خصوص در مجموعه رام سیستم با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود . متخصصان کاردان این مرکز همگی در خصوص تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) دارای دانش فنی بالایی هستند .

علت بوق ممتد یو پی اس چیست؟

علت بوق ممتد یو پی اس ، یو پی اس ها معمولا در مکان هایی قرار میگیرند(بعنوان مثال در زیر میز، در یک قفسه و غیره) که دیده نمیشوند. از این رو، بمنظور ارائه هشدار هایی در مورد تغییر حالت UPS در شرایط مختلف صدا های قابل شنیدن از آن پخش میشود. یک بوق که گه گاه از یو پی اس شنیده میشود طبیعی است. این به این معنی است که UPS از بار و تجهیزات متصله محافظت میکند.

در زیر لیستی از شاخص های قابل شنیدن و معانی آن ارائه شده است. لطفا به دفترچه راهنمای یو پی اس خود مراجعه کنید تا فهرست کاملی از صدا های قابل شنیدن را ببنید.

بهتر است قبل از انکه به فکر تعمیر یو پی اس باشید این مطلب را مطالعه کنید. یکی از مهم ترین این صدا ها که باید به آن توجه شود بوق ممتد یو پی اس است.

انواع صداهای هشدار در یو پی اس:

۱.) محصول Back-UPS با قدرت باتری کار می کند

• ۴ بوق هر ۳۰ ثانیه
. ۱ بوق هر ۵ ثانیه

دلایل اصلی این بوق ممتد چیست؟

– اگر ولتاژ ورودی برای تجهیزات کامپیوتری شما ناامن باشد، UPS به On Battery منتقل میشود. لطفا برای بخش ولتاژ قابل قبول به بخش فنی مشخصات کتابچه راهنمای کاربر مراجعه کنید. انتقال گاه به گاه به باتری جای نگرانی ندارد، و یک عملیات عادی میباشد. UPS در تلاش است تا قدرت تمیز، ایمن و قابل اعتماد را تامین کند.

– اگر فرکانس انحراف + یا – ۵٪ باشد، این نیز باعث میشود که یو پی اس به قدرت باتری منتقل شود.

– اگر شکل ورودی برق “” بیش از حد مجاز باشد برخی از محصولات یو پی اس ممکن است به قدرت باتری منتقل شوند.

توجه: اگر اختلال در برق مختصر باشد، ممکن است صدای دستگاه را یک یا دو بار بشنوید.

۲.) محصول Back-UPS وارد حالت باتری کم شده اس

•نوع بوق پیوسته مداوم

نکته: اگر نرم افزار مدیریت APC در حال استفاده باشد، این خاموش شدن بصورت خودکار صورت میگیرد.

۳.) اضافه بار ظرفیت

• بوق ثابت (LED Overload LED روشن میشود)

لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:

۱) یو پی اس را خاموش کنید.
۲) تمام تجهیزات را از یو پی اس جدا کنید
۳) یو پی اس را از برق جدا کنید.
۴) دکمه روشن / خاموش را فشار دهید (شما دو بوق را می شنوید) دکمه را قبل از پایان بوق دوم آزاد کنید.

در این مرحله، یو پی اس به کار خود ادامه میدهد.

برای تعمیر یو پی اس بصورت تخصصی و کاملا حرفه ای میتوانید با تعمیرگاه UPS رام سیستم در ارتباط باشید تا با نرخ ارزان تعمیرات تخصصی یو پی اس را انجام دهند.

بیشتر بخوانید : 

یو پی اس را دور ننداز ! 

هزینه تعمیر یو پی اس (UPS) 

تعمیر یو پی اس با فناوری بالا

یو پی اس یک منبع برق اضطراری ، پشتیبان گیری باتری / فلاپی، یک دستگاه الکتریکی است که برق اضطراری را به یک بار تحویل می دهد . زمانی که در رسیدن برق ورودی به دستگاه مشکلی پیش بیاید یو پی اس وارد عمل شده و برق مصرفی برای دستگاه را تامین می کند .

دپارتمان تعمیر یو پی اس رام سیستم دارای خدمات بسیار زیادی در زمینه ی تعمیر یو پی اس است .تعمیر یو پی اس نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی است  .

در هنگام خرابی یو پی اس با رام سیستم تماس گرفته و از بهترین خدماتش در زمینه تعمیر یو پی اس بهره ببرید .

 

 

تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) توسط متخصصان خبره در این خصوص در مجموعه رام سیستم با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود . متخصصان کاردان این مرکز همگی در خصوص تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) دارای دانش فنی بالایی هستند .

تعمیر یو پی اس مطمئن با رام سیستم

تعمیر یو پی اس مطمئن ، بسیاری از مغازه های کامپیوتر از شما می خواهند تا یک UPS جدید را خریداری کنید تا باتری را عوض کنید، زیرا آنها می خواهند تنها کالای خود را به فروش برسانند بدون این که به شما فکر کنند که با یک تعمیر ساده میتوان دوباره از یو پی اس استفاده کنید.

در هنگام خرابی یو پی اس عجله نکنید و یو پی اس را سریع را دور بیندازید باید آنرا به یک شرکت تعمیر یو پی اس مطمئن برای تعمیر برد، در این میان با سابقه طولانی رام سیستم بهترین گزینه برای تعمیر یو پی اس شما می باشد .

در ابتدا یو پی اس آسیب دیده برای تعمیر یو پی اس توسط کارشناسان مجرب بررسی میشود وعلت اختلال مشخص میشود. بعد از عیب یابی و تخمین زدن هزینه ها، هزینه ی تعمیر یو پی اس ،  به مشتری اعلام شده و در صورت موافقت بودن با قیمت، یو پی اس  وارد مرحله تعمیر خواهد شد.

متخصصان رام سیستم  با آموزش های مختلف که در مورد  قطعات الکترونیک گذرانده اند دانش خود را در این بالا برده تا در زمینه تعمیر یو پی اس جزء موفق ترین ها باشند.
دپارتمان تعمیر یو پی اس رام سیستم دارای خدمات بسیار زیادی در زمینه ی تعمیر یو پی اس است. تعمیر یو پی اس نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی است  .

در هنگام خرابی یو پی اس با رام سیستم تماس گرفته و از بهترین خدماتش در زمینه تعمیر یو پی اس بهره ببرید .تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) توسط متخصصان خبره در این خصوص در مجموعه رام سیستم با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود . متخصصان کاردان این مرکز همگی در خصوص تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) دارای دانش فنی بالایی هستند .